by Institute of Entrepreneurship Development iED

3 Tips για μια αξιομνημόνευτη επαγγελματική Brand

Στη δημιουργία της προσωπικής επαγγελματικής ταυτότητας και εικόνας, αυτό που έχει σημασία είναι να αποδεχθούμε δυο πράγματα:

  1. Η μπράντα/είκονα μας δεν έχει να κάνει με το τι νομίζουμε εμείς για τον εαυτό μας αλλά το τι βλέπουν και αντιλαμβάνονται οι άλλοι από εμάς.
  2. Η μπράντα/εικόνα μας χτίζεται σε σχέση με αυτό που θέλουμε να λένε οι άλλοι για εμάς.

Είτε το θέλουμε είτε όχι, είτε το γνωρίζουμε είτε όχι, έχουμε ήδη μια μπράντα/εικόνα, μια επαγγελματική ταυτότητα. Αν θέλουμε να καταλάβουμε πού ο κόσμος μας τοποθετεί, αρκεί και μόνο να παρατηρήσουμε την αναγνωρισιμότητα μας, το πόσο ο κόσμος εμπιστεύεται τις υπηρεσίες μας, το τι ταμπέλα μας βάζει, από τον τρόπο που μας συμπεριφέρεται, από τον τρόπο που μας συστήνει, από την συχνότητα που μας αναζητά.

Η αναγκαιότητα της δημιουργίας μιας αξιομνημόνευτης επαγγελματικής μπράντας/εικόνας είναι μεγάλη για την επίτευξη των όποιων επαγγελματικών στόχων έχουμε. Χωρίς μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για το χτίσιμο της, τα αποτελέσματα που θα πάρουμε, θα είναι ελλιπή και ίσως απογοητευτικά σε σχέση με αυτό που ονειρευόμαστε.

Για αυτόν τον λόγο, το μήνυμα που θα μάθουμε να περνάμε στους άλλους, είναι αναγκαίο να έχει 3 χαρακτηριστικά:

  • να αντιλαμβάνονται ποιος είσαι και σε ποιο σημείο προσθέτεις αξία (όχι γεγονότα αλλά συγκεκριμένα δικά σου χαρακτηριστικά)
  • να σε συνδυάσει μέσα στο μυαλό του με αυτά τα χαρακτηριστικά και να σε ανακαλούν μόλις τα αναζητούν
  • να είσαι στην θέση να υπενθυμίζεις τις κατάλληλες στιγμές ή όταν μια ευκαιρία παρουσιαστεί, τι κάνεις, ώστε να δίνουν οι γύρω σου τις ανάλογες συστάσεις για σένα.

Το ταξίδι του προσδιορισμού της επαγγελματικής μας ταυτότητας και εικόνας, έχει διάφορους σταθμούς ώστε να μάθεις να διατυπώνεις με ευκολία το προσωπικό σου μήνυμα στους κατάλληλους αποδέκτες.

Οι σταθμοί, σε βοηθούν να προσδιορίσεις τα παρακάτω:

  • Ποιος είμαι;
  • Τι κάνω;
  • Τι κάνω ξεχωριστό;
  • Πως το κάνω;
  • Τι προσφέρω στο “κοινό” μου;
  • Γιατί να διαλέξουν εμένα;

Αφού καθίσεις όσο χρειάζεται στους σταθμούς αυτούς, θα φτιάξεις ένα στρατηγικό πλάνο για το άμεσο μέλλον καθώς και θα οργανώσεις πρακτικά το προσωπικό σου «χαρτοφυλάκιο».

Όπως βλέπεις, ο,τι και να κάνουμε στην ζωή οφείλουμε να το εντάξουμε σε μια ειδικότερη μέθοδο για την υλοποίηση των στόχων μας.

Σαν ένα πρώτο βήμα αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να απαντήσεις στην παρακάτω ερώτηση:

Ποιο είναι το ιδιαίτερο αυτό ταλέντο σου, η ιδιαίτερη ικανότητά σου που περισσότερο συμβάλλει στην στρατηγική κατεύθυνση και τοποθέτηση του εαυτού σου έναντι του στόχου σου, της ομάδας σου και του οργανισμού που εργάζεσαι ή που θέλεις να εργαστείς;

Δημοσιεύτηκε στο epixeiro.gr

Τελευταία Νέα

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...

Εικονική Πραγματικότητα και Εκπαίδευση: Μια Νέα...

Η εικονική πραγματικότητα και η εκπαίδευση είναι δύο κλάδοι που αλληλεπιδρούν ραγδαία, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στη μάθηση. Με την τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων ετών,...

SEW Larissa 2024: Ολοκληρώθηκε με Επιτυχία...

Το SEW Larissa 2024 πραγματοποιήθηκε με πλήθος συμμετεχόντων την Πέμπτη 14 Μαρτίου, στο Πάρκο Καινοτομίας JOIST στην Λάρισα. Το Startup Europe Week, που τελεί...

Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων: Το Συνώνυμο της...

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, η ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων αποτελεί πυρήνα της προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης. Με την ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας και την...

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα: Προκλήσεις και...

Η ανάπτυξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της χώρας. Παρά την εμφανή πρόοδο τα...